Kralupy nad Vltavou – Rada města Kralupy nad Vltavou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa: ředitel příspěvkové organizace města „Technické služby města Kralupy nad Vltavou“. Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou.
Požadavky:
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- lustrační osvědčení
- ovládání jednacího jazyka (cizí státní příslušníci musí mít trvalý pobyt na území ČR)
Požadavky vyhlašovatele:
- vzdělání VŠ – ekonomické, technické nebo stavební vzdělání výhodou
- praxe v oboru a v řízení pracovního kolektivu výhodou
- aktivní a samostatný přístup k práci
- schopnost jednání s lidmi
- organizační, rozhodovací a řídící schopnosti
- znalost práce na PC
- řidičské oprávnění skupiny „B“ podmínkou
- pracovní poměr založený jmenováním do funkce bude sjednán se zkušební dobou v trvání šesti měsíců
Nástup: ihned, popř. dle dohody
Platové zařazení: platová třída 11, dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 262/2006 Sb. (zákoník práce)
Lhůta pro podání přihlášek: do 31. 7. 2015
Místo a způsob podání přihlášek:
- osobně do podatelny MěÚ
- písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou
Přihlášky adresujte k rukám starosty města a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na místo ředitele technických služeb Kralupy nad Vltavou – NEOTVÍRAT.“
V pravém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!
Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty.
Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče
2) datum a místo narození
3) státní příslušnost
4) místo trvalého pobytu
5) číslo občanského průkazu
6) datum a podpis
K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:
- motivační dopis
- profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce)
- koncept o představě vykonávání předmětné funkce – doporučený rozsah max. 3 strany A4
- výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší tří měsíců (originál nebo ověřenou kopii)
- ověřenou kopii lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon) osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. a) a b) uved. zákona (do doby vystavení lze nahradit příslušným čestným prohlášením ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Před případným jmenováním uchazeče do předmětné funkce bude požadováno předložení originálu lustračního osvědčení) čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon). Tiskopis čestného prohlášení si uchazeč může vyzvednout v „informačním centru“ MěÚ, popř. je umístěn na mestokralupy.cz
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů a pro případné vyžádání si zřizovací listiny organizace, kontaktujte místostarostu města Kralupy nad Vltavou pana Libora Lesáka na tel. č.: 315 739 855, mobilu: 604 286 068 nebo na e-mailu: libor.lesak@mestokralupy.cz.
Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 31. 7. 2015, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k pohovoru. Následně Rada města, v návaznosti na doporučení výběrové komise, rozhodne o jmenování konkrétního uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.
Město Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče nebo výběrové řízení zrušit.
V Kralupech nad Vltavou, dne 17. 6. 2015, Petr Holeček, starosta města