Výběrové řízení na místo ředitele příspěvkové organizace města „Technické služby města Kralupy nad Vltavou“

Kralupy nad Vltavou – Rada města Kralupy nad Vltavou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa: ředitel příspěvkové organizace města „Technické služby města Kralupy nad Vltavou“. Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou.

Požadavky:

  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • lustrační osvědčení
  • ovládání jednacího jazyka (cizí státní příslušníci musí mít trvalý pobyt na území ČR)

 

Požadavky vyhlašovatele:

  • vzdělání VŠ – ekonomické, technické nebo stavební vzdělání výhodou
  • praxe v oboru a v řízení pracovního kolektivu výhodou
  • aktivní a samostatný přístup k práci
  • schopnost jednání s lidmi
  • organizační, rozhodovací a řídící schopnosti
  • znalost práce na PC
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ podmínkou
  • pracovní poměr založený jmenováním do funkce bude sjednán se zkušební dobou v trvání šesti měsíců

 

Nástup: ihned, popř. dle dohody

 

Platové zařazení: platová třída 11, dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 262/2006 Sb. (zákoník práce)   

 

Lhůta pro podání přihlášek: do 31. 7. 2015

 

Místo a způsob podání přihlášek:

  • osobně do podatelny MěÚ
  • písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou

Přihlášky adresujte k rukám starosty města a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na místo ředitele technických služeb Kralupy nad Vltavou – NEOTVÍRAT.“

V pravém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!

Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty.

 

Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče
2) datum a místo narození
3) státní příslušnost
4) místo trvalého pobytu
5) číslo občanského průkazu
6) datum a podpis

 

K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:

  • motivační dopis
  • profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce)
  • koncept o představě vykonávání předmětné funkce – doporučený rozsah max. 3 strany A4
  • výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší tří měsíců (originál nebo ověřenou kopii)
  • ověřenou kopii lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon) osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. a) a b) uved. zákona (do doby vystavení lze nahradit příslušným čestným prohlášením ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Před případným jmenováním uchazeče do předmětné funkce bude požadováno předložení originálu lustračního osvědčení) čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon). Tiskopis čestného prohlášení si uchazeč může vyzvednout v „informačním centru“ MěÚ, popř. je umístěn na mestokralupy.cz
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů a pro případné vyžádání si zřizovací listiny organizace, kontaktujte místostarostu města Kralupy nad Vltavou pana Libora Lesáka na tel. č.: 315 739 855, mobilu: 604 286 068 nebo na e-mailu: libor.lesak@mestokralupy.cz.   

 

Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 31. 7. 2015, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k pohovoru. Následně Rada města, v návaznosti na doporučení výběrové komise, rozhodne o jmenování konkrétního uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.

 

Město Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče nebo výběrové řízení zrušit.

 

V Kralupech nad Vltavou, dne 17. 6. 2015, Petr Holeček, starosta města

Autor:admin