Šesťáci stmelovali kolektiv na adaptačním pobytu

Kralupy nad Vltavou – Na přelomu září a října vyjely šesté ročníky ZŠ Komenského nám. se svými třídními učitelkami na adaptační pobyt, jehož cílem bylo stmelit kolektiv a podpořit pozitivní vazby ve třídě.

„Cesta do Mokrosuk se nám zdála velice dlouhá. Ale i tak jsme si cestu zpříjemnili – poslouchali jsme písničky a povídali si.

Když jsme přijeli do Mokrosuk a vyndaly se věci z autobusu, šli jsme hned za paní učitelkou, která nás rozřadila do chatek. Po vybalení věcí následoval oběd a pak nás již čekal program v kulturní místnosti. Paní učitelky nám povídaly o olympijských kruzích a rozdělily nás do skupin olympijských kruhů. Každý olympijský kruh měl svůj náramek. Kreslili jsme na hadr olympijský kruh podle skupiny. Já osobně jsem měla modrý, který znamená Evropu. Se třídou jsme hráli spoustu zábavných her. Po hrách jsme odcházeli podle tříd na večeři. Kdo chtěl, šel po večeři opékat buřty, rohlíky, chleby a klobásy.

Druhý den jsme všechny holky na chatce vstaly v 6:50, ale paní učitelky pro nás měly jít až v 7:30, takže jsme byly taková ranní ptáčata. Do oběda obě třídy hrály hry v učebně a odpoledne nás čekal pěší výlet do Velhartic. Cestou na hrad jsme byli trochu unavení, protože cesta se zdála dlouhá a pořád do kopce. Hrad byl velice krásný a prohlídka opravdu zajímavá. Na hradě jsme si mohli zakoupit pohledy a další upomínkové předměty. Na zpáteční cestě všem vyhládlo, takže jsme se na večeři opravdu těšili.

Třetí den se všichni vzbudili celí bolaví z kopců, co jsme vyšlapali minulý den. Po snídani jsme šli hrát venkovní hry a vyráběli jsme koníčky ze dřeva. Po obědě nás čekaly míčové hry. Večer jsme se všichni vyřádili na diskotéce, která byla zároveň rozloučením s Mokrosukami.

Na náš adaptační pobyt nikdy nezapomeneme. Zažili jsme zde spoustu krásných chvil.