Volné pracovní místo

Kralupy nad Vltavou – Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad na základě zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: referent odboru kancelář tajemníka MěÚ – agenda řešení přestupků a přestupková administrativa.

 

Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou a obce ve správním obvodu MěÚ Kralupy nad Vltavou.

Pracovní náplň:

  • přestupkové řízení (řešení přestupků zejména proti veřejnému pořádku, občanskému soužití a majetku),
  • administrativní a organizační práce spojené s přestupkovým řízením a chodem odboru,
  • řešení stížností,
  • vykonávání dílčích legislativních prací a právních činností.

Požadavky:

  • vzdělání: min. VoŠ, právní zaměření výhodou
  • příslušná splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost),
  • aktivní a samostatný přístup k práci,
  • schopnost jednat s lidmi i v konfliktních situacích,
  • uživatelská znalost práce na PC,
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ vítáno.

Nástup: od 1. 12. 2016, popř. dle dohody

Platové zařazení: platová třída 10, dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb., v platném znění a zákona č. 262/2006 Sb. (zákoník práce) – možnost mimořádných odměn a zaměstnaneckých benefitů.
Lhůta pro podání přihlášek: do 21. 11. 2016
Místo a způsob podání přihlášek:

  • osobně do podatelny MěÚ,
  • písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou.

Přihlášky adresujte k rukám personalisty Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na referenta odboru kancelář tajemníka MěÚ – přestupková agenda, NEOTVÍRAT.“

V levém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!

Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty.

Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče,
2) datum a místo narození,
3) státní příslušnost,
4) místo trvalého pobytu,
5) číslo občanského průkazu,
6) datum a podpis.
K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:

  • motivační dopis,
  • profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce),
  • reference – uvedení kontaktních údajů na osoby, u kterých lze reference ověřit,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší 3 měsíců,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů ohledně podání přihlášky kontaktujte personalistu Terezu Pulcovou, na tel. 315 739 890, mobil: 777 798 222 nebo e-mailu: tereza.pulcova@mestokralupy.cz.

S problematikou předmětného pracovního místa se můžete seznámit přímo u vedoucího odboru kancelář tajemníka MěÚ, Mgr. Kamila Haince, tel: 315 739 856, e-mail: kamil.hainc@mestokralupy.cz.

Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 21. 11. 2016, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k osobnímu pohovoru. Následně tajemnice MěÚ rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.

MěÚ Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo neuzavřít pracovní poměr s žádným z uchazečů nebo výběrové řízení zrušit.

V Kralupech nad Vltavou, dne 20. 10. 2016

Autor:admin