Sociální sítě a komunikační kanály města – Instagram

Další sociální síť, v rámci které má město Kralupy nad Vltavou zřízen svůj profil, se nazývá Instagram. Tato obrázková platforma není ovšem určena ani tak „klasickým uživatelům internetu“, jako spíše milovníkům fotografií a mobilních aplikací. A právě aplikaci s názvem Instagram je třeba si nainstalovat do svého chytrého telefonu či tabletu (sledování fotografií prostřednictvím webového prohlížeče není příliš praktické). Každý uživatel má posléze možnost vkládat své obrázky pod vlastním jménem (nickem), a to i s možností využití grafických filtrů. Zcela logickým krokem je i možné přihlášení se k odběru oblíbených skupin, přičemž jednou z nich je i značka „mestokralupy“. Celkový přínos spočívá v možnosti informovat občany o aktuálním dění prostřednictvím aktuálních obrázků, případně krátkých video stop. Tematické spektrum fotografií není nikterak striktní a je velmi potěšující, že se na kultivaci instagramového prostředí podílejí početné skupinky příznivců.

První vlaštovkou byla letní prázdninová soutěž, na kterou posléze navázala verze zimní, jež odstartovala začátkem prosince a skončila posledním lednovým dnem. Účast aktivních i pasivních příznivců městského profilu posléze překonala veškerá očekávání a nutno podotknout, že podstatný vliv na tuto skutečnost měla i letošní vydatná zima. Autoři měli o inspiraci skutečně postaráno, což koneckonců dokládá i vítězná fotografie Tomáše Hellebranda, označená názvem „Kralupy, město sportu a relaxace –Play Real, Gladiator a Plavme chytře“.

Konečné pořadí: 1. Tomáš
Hellebrand (368 hlasů); 2. Simona
Roubková (73 hlasů);
3. Lukáš Hodík (65 hlasů);
4. Stanislav Boháč (60 hlasů).
Do soutěže bylo zařazeno
31 fotografií a celkový počet
„lajků“ se vyšplhal na rekordních
1392 započitatelných hlasů!

Aleš Levý, tiskový mluvčí MěÚ

Autor:KZ