Městský úřad vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce:

referent odboru realizace investic a správy majetku

Kralupy nad Vltavou – Městský úřad vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: referent odboru realizace investic a správy majetku. Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou.

Pracovní náplň:

– zajišťování a provádění posouzení projektové dokumentace v rámci odboru (technické, majetkoprávní),

– zastupování města ve správních řízeních (zejména územního a stavebního řízení),

– zajišťování realizace přidělených investičních akcí.

 

Požadavky:

– vzdělání: ÚSŠ technického směru zakončené maturitní zkouškou (pozice je vhodná i pro absolventy),

– aktivní a samostatný přístup k práci,

– uživatelská znalost práce na PC,

– řidičské oprávnění skupiny B.

 

Nástup: ihned, popř. dle dohody

 

Platové zařazení: platová třída: 9, dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb., v platném znění a zákona č. 262/2006 Sb. (zákoník práce). Možnost mimořádných odměn a zaměstnaneckých benefitů.

 

Lhůta pro podání přihlášek: do 15. 1. 2018
Místo a způsob podání přihlášek:

– osobně do podatelny MěÚ,

– písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou.

Přihlášky adresujte k rukám personalisty Bc. Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na referenta odboru realizace investic a správy majetku – NEOTVÍRAT.“

V levém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!

 

Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty

Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče,
2) datum a místo narození,
3) státní příslušnost,
4) místo trvalého pobytu,
5) číslo občanského průkazu,
6) datum a podpis.

 

K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:

– motivační dopis,

– profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce),

výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší 3 měsíců (originál nebo ověřenou kopii),

– ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů kontaktujte personalistu Bc. Terezu Pulcovou na tel. 315 739 890, mobil: 777 798 222 nebo e-mailu: tereza.pulcova@mestokralupy.cz.

 

Seznámit se s problematikou pracovní činnosti lze přímo na odboru realizace investic a správy majetku, po telefonické domluvě s Marcelou Horčičkovou, vedoucí odboru, tel. 777 798 218.

 

Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 15. 1. 2018, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k pohovoru. Následně tajemnice MěÚ rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.

 

MěÚ Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo neuzavřít pracovní poměr s žádným z uchazečů nebo výběrové řízení zrušit.

Autor:admin