Kralupy nad Vltavou: Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad na základě zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: referent odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí, na dobu určitou (zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost).
Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou a obce ve správním obvodu MěÚ Kralupy nad Vltavou.
Požadavky:
– vzdělání: VOŠ sociálního směru, VŠ sociálního směru,
-znalost sociálně-právní agendy,
– příslušná splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost),
– zkušenost s výkonem správních činností ve veřejné správě v oblasti sociální výhodou,
– aktivní a samostatný přístup k práci,
– schopnost jednání s lidmi v konfliktních situacích,
– uživatelská znalost práce na PC,
– řidičské oprávnění skupiny B.
Pracovní náplň:
– výkon sociálně právní ochrany dětí,
– správní řízení,
– vypracování zpráv pro účely soudů, policie, státního zastupitelství apod.,
– sociálně právní poradenství.
Nástup: ihned, příp. dle dohody
Platové zařazení: platová třída 10, dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. a zákona 262/2006 Sb. (zákoník práce).
Lhůta pro podání přihlášek: do 5. 2. 2018
Místo a způsob podání přihlášek:
– osobně do podatelny MěÚ,
– písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou.
Přihlášky adresujte k rukám personalisty Bc. Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na referenta odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí – NEOTVÍRAT.“
V horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu MěÚ!
Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty.
Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče,
2) datum a místo narození,
3) státní příslušnost,
4) místo trvalého pobytu,
5) číslo občanského průkazu,
6) datum a podpis.
K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:
– motivační dopis,
– profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce),
– výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší tří měsíců (originál nebo ověřenou kopii),
– ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů kontaktujte vedoucí odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – Mgr. Evu Ivanovou na tel. 315 739 925, mobil: 777 798 192 nebo na emailu: eva.ivanova@mestokralupy.cz.
Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 5. 2. 2018, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky. Následně tajemník MěÚ rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.
MěÚ Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo neuzavřít pracovní poměr s žádným z uchazečů nebo výběrové řízení zrušit.
autor: Ing. Jaroslav Zdich, tajemník MěÚ