Úřad hledá nového referenta

Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad vyhlásilo výběrové řízení na obsazení funkce: referent oddělení správy majetku, v rámci odboru realizace investic a správy majetku MěÚ Kralupy nad Vltavou.

 Pracovní náplň:

  • Správce elektronických mapových podkladů evidence majetku města
  • komplexní obsluha počítačového programu majetku města,
  • doplňování veškerých změn týkajících se majetku města, provedených v rámci MěÚ, příspěvkových organizací i obchodních společností zřízených městem,
  • doplňující mapování majetku města.
  • Ve spolupráci s dodavatelem počítačové aplikace pro evidenci majetku města, zajišťování chodu, správné funkce a procesů zpracování dat.

 

Požadavky:

  • vzdělání: ÚSŠ zakončené maturitní zkouškou (pozice je vhodná i pro absolventy),
  • aktivní a samostatný přístup k práci,
  • uživatelská znalost práce na PC,
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ výhodou.

 

Nástup: ihned, popř. dle dohody

 

Lhůta pro podání přihlášek: do 5. 4. 2018
Místo a způsob podání přihlášek:

  • osobně do podatelny MěÚ,
  • písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou,

Přihlášky adresujte k rukám personalisty Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na referenta odboru realizace investic a správy majetku – NEOTVÍRAT.“

V levém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!

 

Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty

Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče,
2) datum a místo narození,
3) státní příslušnost,
4) místo trvalého pobytu,
5) číslo občanského průkazu,
6) datum a podpis.

 

K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady: 

  • motivační dopis,
  • profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce),
  • výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší 3 měsíců (originál nebo ověřenou kopii)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů kontaktujte personalistu Bc. Terezu Pulcovou na tel. 315 739 890, mobil: 777 798 222 nebo e-mailu: tereza.pulcova@mestokralupy.cz.

 

Seznámit se s  problematikou pracovní činnosti lze přímo na odboru realizace investic a správy majetku, po telefonické domluvě s Marcelou Horčičkovou, vedoucí odboru, tel. 777 798 218.

 

Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 5. 4. 2018, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k pohovoru. Následně tajemník MěÚ rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.

 

MěÚ Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo neuzavřít pracovní poměr s žádným z uchazečů nebo výběrové řízení zrušit.

 

Autor:admin