Výběrové řízení na funkci:

vedoucí ekonomického odboru MěÚ Kralupy nad Vltavou  vedoucího odboru dopravy

vedoucí ekonomického odboru MěÚ Kralupy nad Vltavou

PRODLOUŽENO

Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad na základě zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: vedoucí ekonomického odboru MěÚ Kralupy nad Vltavou.

Požadavky vyhlašovatele:

 vzdělání: VŠ ekonomického směru

  • znalost účetnictví, tvorby rozpočtů, daně z přidané hodnoty, daně z příjmů právnických osob
  • příslušná zvláštní odborná způsobilost ve smyslu ust. § 21 zákona č. 312/2002 Sb. vítána
  • zkušenosti s vedením pracovního kolektivu vítány
  • splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, lustrační osvědčení

dle zákona č. 451/1991 Sb.)

  • aktivní a samostatný přístup k práci, organizační schopnosti
  • uživatelská znalost práce na PC
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ vítáno
  • pracovní poměr založený jmenováním do funkce bude sjednán se zkušební dobou v trvání 6 měsíců


Nástup: ihned, popř. dle dohody

 

Platové zařazení: platová třída: 11, dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb., v platném znění a zákona č. 262/2006 Sb. (zákoník práce) – možnost mimořádných odměn a zaměstnaneckých benefitů. 
Místo a způsob podání přihlášek:

  • osobně do podatelny MěÚ
  • písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou

Přihlášky adresujte k rukám personalisty Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na funkci vedoucí ekonomického odboru MěÚ Kralupy nad Vltavou – NEOTVÍRAT.“

V levém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!

 

Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty

Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče
2) datum a místo narození
3) státní příslušnost
4) místo trvalého pobytu
5) číslo občanského průkazu
6) datum a podpis

 

K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady: 

  • motivační dopis,
  • profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce) a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • koncept o své představě vedení ekonomického odboru MěÚ – doporučený rozsah max. 3 str. formátu A4,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),
  • ověřenou kopii lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon) osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. a) a b) uvedeného zákona (toto se nepožaduje u osob narozených po 1. 12. 1971), do doby vystavení lze nahradit příslušným čestným prohlášením ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Před případným jmenováním uchazeče do předmětné funkce bude požadováno předložení originálu nebo úředně ověřené kopie lustračního osvědčení,
  • čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon). Tiskopis čestného prohlášení si uchazeč může vyzvednout v „informačním centru MěÚ“ (toto se nepožaduje u osob narozených po 1. 12. 1971),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů ohledně podání přihlášky kontaktujte personalistu Terezu Pulcovou na tel. 315 739 890, mobil: 777 798 222 nebo e-mailu: tereza.pulcova@mestokralupy.cz.

S problematikou předmětného pracovního místa se můžete seznámit u pana Libora Lesáka – místostarosty města, tel: 315 739 855, e-mail: libor.lesak@mestokralupy.cz.

Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 30. 6. 2016, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k osobnímu pohovoru. Následně rada města rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.

 

MěÚ Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče nebo výběrové řízení zrušit.

 

Výběrové řízení na vedoucího odboru dopravy

MěÚ Kralupy nad Vltavou

 

Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad na základě zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: vedoucí odboru dopravy MěÚ.

 

 

Požadavky:

  • vzdělání: VŠ, technický směr výhodou
  • splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost)
  • zkušenost s výkonem správních činností ve veřejné správě v oblasti dopravy vítána
  • příslušná zvláštní odborná způsobilost ve smyslu ust. § 21 zákona č. 312/2002 Sb. vítána
  • zkušenosti s vedením pracovního kolektivu vítány
  • aktivní a samostatný přístup k práci
  • schopnost jednat s lidmi i v konfliktních situacích
  • uživatelská znalost práce na PC
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ vítáno
  • pracovní poměr založený jmenováním do funkce bude sjednán se zkušební dobou v trvání 6 měsíců

 

nástup: ihned, příp. dle dohody

 

Platové zařazení: platová třída 11, dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb., v platném znění a zákona č. 262/2006 Sb. (zákoník práce) – možnost mimořádných odměn a zaměstnaneckých benefitů. 
lhůta pro podání přihlášek: do 9. 9. 2016
místo a způsob podání přihlášek:

  • osobně do podatelny MěÚ
  • písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou

Přihlášky adresujte k rukám personalisty Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na vedoucího odboru dopravy MěÚ Kralupy nad Vltavou – NEOTVÍRAT“.

V levém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!

 

Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty

Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče,
2) datum a místo narození,
3) státní příslušnost,
4) místo trvalého pobytu,
5) číslo občanského průkazu,
6) datum a podpis.
K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:

 

  • motivační dopis,
  • profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce) a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • koncept o své představě vedení odboru dopravy MěÚ – doporučený rozsah max. 3 strany formátu A4,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),
  • ověřenou kopii lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon) osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. a) a b) uvedeného zákona (toto se nepožaduje u osob narozených po 1. 12. 1971), do doby vystavení lze nahradit příslušným čestným prohlášením ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Před případným jmenováním uchazeče do předmětné funkce bude požadováno předložení originálu nebo úředně ověřené kopie lustračního osvědčení,
  • čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon). Tiskopis čestného prohlášení si uchazeč může vyzvednout v „informačním centru MěÚ.“ (toto se nepožaduje u osob narozených po 1. 12. 1971),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů ohledně podání přihlášky kontaktujte personalistu Terezu Pulcovou na tel. 315 739 890, mobil: 777 798 222 nebo e-mailu: tereza.pulcova@mestokralupy.cz.

S problematikou předmětného pracovního místa se můžete seznámit u Mgr. Petry Urbanové   – tajemnice MěÚ, tel: 315 739 845, e-mail: petra.urbanova@mestokralupy.cz.

Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 10. 9. 2016, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k osobnímu pohovoru. Následně rada města rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.

MěÚ Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo neuzavřít pracovní poměr s žádným z uchazečů nebo výběrové řízení zrušit.

 

 

 

 

 

Autor:admin